Privatlivspolitik
Hvem er vi?
TræningsPavillonen ApS
Larsensvej 12
2950 Vedbæk
CVR: 35668713
Telefon: +45 51 20 82 81
Mail: Info@trainingpavilion.com
Kontaktformularen
Kontaktformularen som benyttes på hjemmesiden gemmer ingen data i hjemmesidens database. De oplysninger, som du indtaster sendes til os i en mail. Data modtaget via din udfyldelse af vores kontaktformular og/eller generel korrespondance over mail vil blive opbevaret så længe samarbejdet er igangværende. Efter endt samarbejde vil opbevaringen af persondata blive bevaret i op til 12 måneder. De 12 måneder er baseret på, at der efterfølgende kan komme nye opgaver til, der kræver de allerede opbevarede data.
Kontaktformularen på siden ang. tilskud til en udefitness og aktivitetsplads
Kontaktformularen som benyttes på siden ang. tilskud til en udefitness og aktivitetsplads gemmer de indtastede oplysninger i hjemmesidens database. De oplysninger, som du indtaster sendes også til os i en mail. Data modtaget via din udfyldelse af vores kontaktformular og/eller generel korrespondance over mail vil blive opbevaret så længe samarbejdet er igangværende. Efter endt samarbejde vil opbevaringen af persondata blive bevaret i op til 12 måneder. De 12 måneder er baseret på, at der efterfølgende kan komme nye opgaver til, der kræver de allerede opbevarede data.
Hostingpartner
Vores hostingpartner er Simply.com, som vi har en databehandleraftale med.
Cookies
TræningsPavillonen.dk benytter cookies. Se flere informationer om dem i vores cookiebanner.
Kommunikation med potentielle kunder
Når du har spørgsmål til vores side, eller ønsker at høre mere om vores services eller produkter, så kan du kontakte os via:
- Kontaktformular
- Telefon
Herigennem vil vi behandle dine personoplysninger, så vi kan indgå i en dialog med dig f.eks. svare på spørgsmål om vores ydelser. Vi behandler kun den information, som du giver os i forbindelse med vores kommunikation.
Vi vil typisk behandle følgende almindelige oplysninger: navn, email, telefonnummer.
Vi sletter vores kommunikation med dig når det står klart om du ønsker vores ydelser eller ej.
Skulle der opstå et behov for at opbevare dine personoplysninger i længere tid, så vil dette kunne være tilfældet.
Kunder
Vi har behov for at kommunikere med vores kunder, så vi sikrer os, at ydelsen leveres korrekt. Herigennem kan vi behandle oplysninger om navn, adresse, ydelser, særlige aftaler, betalingsinformationer og lignende.
Bogføring
Vi skal gemme alle regnskabsbilag jf. bogføringsloven. Det betyder, at vi gemmer fakturaer og lignende bilag til brug for regnskabsføring. Heraf kan der fremgå almindelige personoplysninger som navn, adresse, ydelsesbeskrivelse.
Vi opbevarer disse oplysninger i minimum 5 år efter at indeværende regnskabsår er afsluttet.
Ændring af denne privatlivspolitik
Privatlivspolitikken kan blive ændret, hvis det er nødvendigt.